Selasa, Jun 23, 2009

AKTIVITI BEBAS

Maaf kerana sudah lama tidak update blog ini. beberapa Minggu lepas aku melepaskan Kambing meragut rumput di sekitar kawasan Kebun sambil mereka menikmati rumput segar, berlari-lari apabila dapat dilepaskan dari kandang. sambil itu aku membersihkan kandang kerana semua kambing dilepaskan. selepas itu aku mandikan kambing-kambing yang kelihatan kotor.

kambing dilepaskan meragut rumput


mandikan kambing serta cuci kandang
beberapa minggu ini segala aktiviti adalah seperti biasa
aku pun dah tak ada cerita korang layanjelah beberapa gambar yang telah aku ambil......


MENYABUT HARI BAPA
sempena menyabut hari bapa babru-baru nie... kami sekeluarga telah mangadakan jamuan majlis potong kek untuk bapa-bapa.
inilah kek yang dibuat sendiri oleh adik bongsu aku. kek coklat
ada 4 orang bapa yang kami sambut mada hari itu. iaitu adik aku mendukung danish(baju merah), bapa aku yang mendukung anak bongsu aku amani, bapa mertua adik aku yang datang sekali dengan adik aku dan aku.

0 ulasan: